وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

سو

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ب.ظ

 

 

سلام

عکس تکراریست

چون تمام لپ تاپم فقط عکس های کیس های پریو و جراحی هست شاید بالای صد و خورده ای گیگابایت!

خب خیلی غرق شدم درش:)

حالا نزدیک بیست سال هست که مرتب دارم امتحان میدم و تا چند ماه دیگه احتمالا آخرین امتحان موجود! در سیستم آموزشی ایران رو میدم.

البته به شرط حیات. به هرحال "پیوند عمر بسته به مویی است" و الانم که کرونا، داغ هست.

خیلی جالب نبود این همه در عمرم، امتحان بدم! ولی بهرحال بد نگذشته و راضی و خوشحالم.

بعدش انشالله دوباره میام اینجا بیشتر مینویسم ، حرف میزنیم و تا چه پیش آید...

ببخشین مدتی اینجا خیلی ساکت بودم و دلم تنگ شده واسه اینجا

خیلی مخلصم

اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه

 

 

 

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • نویسنده

نظرات  (۱)

  • اجتماع نقیضین
  • خسته نباشید. انشاالله که نتیجه زحماتتون رو به بهترین شکل گرفتید و میگیرید.

    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    آرزوی بهترین ها را براتون دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی