وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

به نام ایرانی اسلامی ، به کام شیادی! (4)

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

5- "و اگر آب دریا شور نمی بود، می گندید و باعث خرابی دندان های موجودات دریایی می شد. شما فکر کنید اگر دندان یک کوسه یا نهنگ که عمری بسیار طولانی دارد خراب می شد چه اتفاقی می افتاد."

ماشالله نویسنده در تمام حوزه ها هم حکیمست!

بد نبود ایشون یه سرچ در مورد دندان موجودات دریایی به بچه اش میداد تا یه سری مسایل ابتدایی رو براشون بگه. بعد اینقدر اظهار نظر و ادله کنه. برای اطلاعتون لازمه عرض کنم که کوسه ها سیستم دندانی شون با ما متفاوته. یعنی مثلا اون ها در تمام عمرشون دندان در می آورند و دندان هاشون جایگزین میشه. مثل انسان ها فقط دو سری دندان شیری و دایمی ندارن.

6- "نمک را بشناسیم
 بهترین نوع نمک نمک سیلیتک است که همان نمک سنگ یا نمک دریاست .

آیا میدانید نمک طبیعی و دست نخورده بشر ،فشار خون را تنظیم میکند و حتی فشار بالا را پایین میاورد ،امتحان کنید !"

حالا به مبحث نمک شناسی ورود پیدا کردن و احتمالا کشفیاتی در این زمینه هم دارن! خوب حق هم دارن. نمک هایی که این دوستان در این عطاری ها میفروشن تصفیه نشدن. به این قضیه افتخار هم میکنن. خوب اونا که کارخانه نمک دارن مگه عقلشون رو از دست دادن که کلی هزینه کنن برای تصفیه؟. علتش اینه که در نمک تصفیه نشده خیلی وقت ها میزان عناصر و فلزات سنگین که برای بدن مضره بسیار زیاده. و این ها عامل بیماری میتونه باشه. مثلا فلوراید هم هست.(در پرانتز بگم فلوراید در یک میزان کنترل شده مفیده) جالبه بدونین این آقایون خیلی شدید از فلوراید میترسن.

ادامه

نظرات  (۱)

  • آنتی عوام
  • خدا خیرتون بده اقای دکتر! براتون آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم.مثل شما کم پیدا میشه انسان دغدغه مند و دلسوز برای زدودن این اراجیف از ذهن مردم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی