وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

اعدامی

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

.

چقدر سیب

بوی موهای تو میدهد،


 دویدن به سمت تو را قصد کرده ام

پاره اند کفش های خسته ام

پاهایم ناتوان

نیمه ای از من،

 از خود گریزان

نیمه ای به خود.

من متلاشی شده ام

نیمی، نیمه ی دیگرم را سمت دار برده

منتظر ایستاده ام در پای چوبه ...

من اعدامی ام

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • نویسنده

نظرات  (۱)

nakamiyenademaneniyayesh@
آخرین پیام این کانال ، یک فایل صوتی هست. تمایل داشتین گوش کنین
واسه من که خیلی آرامش بخشه 
پاسخ:
مرسی گوش کردم🙏🙏🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی