وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

آخر کار

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

.

.

گشته ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده ام که مپرس...

حافظ

پی نوشت: تو هیچ وقت کسایی که دوستت داشتن رو تنها نگذاشتی و نمیذاری . سر بر شانه ات میگذارم و همه را فراموش میکنم، خودم را فراموش میکنم. فقط تو می مانی...

  • ۹۶/۱۰/۲۹
  • نویسنده

نظرات  (۴)

چه پی نوشت درستی!!

پاسخ:
چقدر خوبه که هستی ، که آدم لااقل یه صدایی میشنوه در این کلبه فقیرانه
‌‍‍ً👌👌👌👌👌
سلام .اقای دکتر یه سوال میتونم بپرسم؟؟شما با وجود شرایط افتضاح قبولی رزیدنتی چطور تونستین از نظر روانی خودتونو مجاب کنین که بخونین برای دستیاری؟؟من الان چند وقته طرحم منابعو دارم امکاناتشم هست ولی وقتی به سهمیه ها و شرایط پذیرش فکر می کنم کل روحیه و توانم از بین میره !!
اصلا نمیدونم چکار کنم .میگم خب من بخونم اونی که میخامو نیارم چه فایده ؟؟!اصلا میترسم استرس میگیرم شما راه حلی ندارید ؟؟
مثلا همین امسال کلی از بچه های درسخون که تو کل دوره از نظر درسی عالی بودن قبول نشدن با این سهمیه های مسخره اونوقت بعضیا که در واقع دست چپ و راستشونو تشخیص نمیدادن الان با سهمیه رزیدنت ترمیم و اندو شدن خب خیلییییییی زور داره انصافا !!
پاسخ:
سلام
بله خواهش میکنم
اول این که خدا هست...
و این تنها دلیل زنده موندن در این دنیااست
خوب اینا که که نهایت ظلم و بی عدالتی هست. همه ما و قبلی ها و بعدی هامون رو دلسرد کرده و افسرده، ولی همه کاره ی جهان کس دیگری است
بعدش کسانی مثل شما که بدون سهمیه تونستن به اینجا برسن از لحاظ توانایی ذهنی و روحی هیچی کم ندارن و به خوبی میتونین مسیر رو ادامه بدین
اگر هم با یه احتمال کم،خوندین و نشد، هیچ چیز از شما کم نمیشه، شما برای علاقه تون زحمت کشیدین و باید ریسک کنین و هزینه کنین. علاقه اینا رو حل میکنه، به شرطی که شدید باشه
امیدوارم موفق باشین😉
کاش، همه، همیشه، همینطوری بودیم...
پاسخ:
👍👍👍✌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی