وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

...میرا

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

 

از هرچه بگذریم،

ولی خیلی دل سنگ هستی

مرا به آتش کشیدی و راحت رفتی...

  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • نویسنده

نظرات  (۴)

عجببببب.خب میرفتید دنبالش اگه ارزش داشت  !!
شوخی می کنم اقای دکتر چون با ظرفیتید گفتم!!
پاسخ:
خدا همه مون رو خوب کنه😂😂
بابت شوخیم معذرت میخوام !!فکر نمی کردم اینجوری فکر کنم !!!
پاسخ:
خواهش میکنم اختیار دارین، از جنبه شوخی جوابتون رو گفتم
اینجوری فکر کنید
باسلام...
اقای دکترشماهنوزم درزمینه کنکور فعالیت دارید؟؟؟
پاسخ:
سلام
نه خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی