وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

خانه به دوش

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ق.ظ



خواب از من ربودی،

تا به کی آواره تو باشم؟

  • ۹۶/۰۸/۰۷
  • نویسنده

نظرات  (۳)

یادمه دبیرستانی ک بودم همیشه نوشته هاتونو دنبال میکردم و همش ب خودم میگفتم این همه تلاش میکنیم بریم دانشگاه واقعا اخرش این میشه؟!این همه ناآرامی و اضطراب و نابسامانی توسیستم آموزشی و البته پژوهشی و اخلاقی هست؟!الان ک فقط دو ترمه دارم علوم پزشکی مشهد درس میخونم واقعا""" متوجه شدک ک چ بسا بسیار بدتر، تازه هنوز ما وارد بیمارستان نشدیم!اون موقه دیگه قراره با چی روبرو بشیم....
واقعا خسته شدم:(
پاسخ:
مگه بد مینوشتم ازشون؟ مهم اینه که آدم قوی و قاعده مندی باشیم. تبریک میگم بهتون
به هرحال جذاب تر میشه. به نظرم نقش خود آدم در این که بهش خوش بگذره خیلی قابل توجهه
برامون از اونجا بنویسین. خواستین اینجا منتشر کنین هم خوشحال میشم دی:))
خوش باشین

جالب بود نقش خود آدم تو این ک بهش خوش بگذره!
آره یادمه کلا درون مایه نوشته هاتون نارضایتی بود:(
اینجا مثلا بخوام مثال بزنم تو کار های پژوهشی کلا عدد سازی رواله:(یا چیز هایی شبیه این مث پارتی بازی و اینا ک سر ب فلک میکشه:(
من نوشتنم خیلی خوب نیست ولی خیلی خوشحال میشم ی روزی چیزی نوشتم براتون بفرستم ممنوون:)

پاسخ:
نا رضایتی الزاما بد نیست و خیلی وقتا هم خوبه
اصلا عامل پیشرفت آدما یه جور نارضایتیه
ولی اونچه بده، نا امیدیه
همیشه خدا هست... امید هست...😊

  • مجید شاه مرادی
  • جواب نظر خصوصی جناب رخ...
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی