وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

میخ های تابوت

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ
.


واقعا خسته شدم از دست این سازمان سنجش پزشکی
از این همه حماقت ، از این همه حق کشی، از این همه ظلم که به جوان های این مملکت میکنن. به همه ی مردم میکنن. به بشریت میکنن!
از تقلب ها و پارتی بازی های بی حد و حساب
از این همه سهمیه های مختلف
از له شدن همه ی ماهایی که به ظاهر استعدادهای این مملکت محسوب میشدیم
از پیرشدن مون. مگه میشه همه اش حق خوری و بدی ببینی و بگی همه چی خوبه؟ خوب وقتی پلشتی میبینی و بر تو هم صابونش میخوره، غصه میخوری. نه فقط هم برای خودت. برای انسانیت.
از درگیری های بی فایده ی همه ی ماها که فقط فرسایش و بی حاصلی داره
از هرز رفتن ماها
از غصه خوردن به خاطر ابتدایی ترین مسایل که رعایت نمیشه
درسته خدا هست و همه چی دست اونه، ولی این از قوانین خلقته که ظلم همه رو به نابودی میکشونه
ما در شرف نابود شدن هستیم
همه اش در ذهنم جلوی ای کاش ها را میگیرم.
ولی ای کاش ایران نبودم. متولد جایی بودم که امورش دست افراد عاقل بود و نه دست ابله ها و افرادی که فقط منافع بچه گانه و کوچک شخصی شون براشون مطرحه

خسته شدم بابا!
از اوایل دانشگاه حس کردم چقدر دانشگاه بیخوده و هرچه گذشت اگرچه با انسان های خیلی شریف و عزیز آشنا شدم.  ولی اون ها استثنا بودن و هیچ کدوم در مراکز تصمیم گیری و رده های بالا نبودن. هرچی آدم بیخود بود رو در مراکز تصمیم گیری میدیدم و از تصمیم های ابله هانه و جاهلانه آن ها اذیت میشدم و بر کارهای من اثر بد میگذاشت. نمیذاشتن وارد دانشگاه بشم. یه سری احمق به تمام معنا رو در حراست ها میذاشتن و اختیار هرگونه توهین و کاری رو به اون ها میدادن. بعدهم که به مسئولین دانشگاه منتقل میکردم، میگفتن شما ناراحت نباشین، چون فقط با شما این طور نیستن با همه این طورن. این نگرش مسئول یه جاست!
فقط شهوت قدرت و میزهاشون رو دارن. و کم ترین بویی که میاد بوی خداست.بوی گند نفاق و ریا همه جا رو پر کرده. چرا باید عادت کنیم؟
نهایتش اینه که از مملکت اخراج مون میکنن! وای بر ما اگه سکوت پیشه کنیم.
این حرف کسی هست که سالانه با رهبری دیدار داره و انقلاب اسلامی از آرمان هاشه. این ها صحبت کسی هست که ضد انقلاب نیست. انقلاب رو دوست داره ، همین آقایون کم ترین چیزی که براشون اهمیت داره انقلاب و آرمان هاشه. ربطی هم به دولت نداره. چون اینا کاری به رییس جمهور و رهبر و اینا هم ندارن. نون شون توی چاپلوسیه و هر دولتی که میاد به نوعی این ها هم هستن.
چرا کسی دغدغه نداره؟ داریم نابود میشیم. داریم به قهقرا میریم. داریم میخ های تابوت این نظام و انقلاب رو میکوبیم.
در درجه اول هم تقصیر افراد نخبه و تاثیر گذاره. تقصیر مصلحت اندیشی های احمقانه است. عزیزم برادرم! پدرم! فکر کردین توجیه کردن هر کثافت کاری که توی مملکت میشه، کار خوبیه و باعث حفظ نظامه؟. والله خیانت به آرمان های امام و شهداست.
راستی ها دزد. چپی ها دزد. همه در فکر منافع شخصی (استثا در همه جا وجود داره و سور های عام نوشته ام همه اش اصطلاحیه و گرنه این ها طیفی از افراد خوب و بد دارن ولی غلبه با ...)
خدا تو کمک کن
 
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • نویسنده

نظرات  (۱)

خاک بر سرشون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی