وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

وبلاگ شخصی

چند قطعه برگه برای یاد داشت نوشته ها و خاطرات...

بسم الله

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

به نام خدایی که نامش کلید گنج های حکیمان است و آرام قلب غریبان...

  • ۹۶/۰۵/۰۶
  • نویسنده

نظرات  (۱۷)

  • حامد قشونی
  • سلام به استاد گران قدر ما
    خوبین؟خوشین؟
    ما رو یادتون میاد؟
    بسیار مشتاق دیدارتون هستیم آقا مجید
    پاسخ:
    سلام بر دکتر حامد عزیز
    قربانت خوبم شما چطوری؟
    منم همین طور مشتاقم
    سلام دکتر،تبریک میگم فارغالتحصیلی رو،منم فارغالتحصیل شدم امروز ...با وبلاگ قبلی تون هم همین امروز آشنا شدم خیییلیییی انگیزه،امید،حرف های دلی و خیر خواهی توش بود لذت بردم نظر دادم که شخصا تشکر کنم....
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم، تبریک میگم
    شما لطف دارین
  • مجید شاه مرادی
  • پاسخ نظر خصوصی
    سلام
    خیلی ممنونم
    36 جراحی، شما چطورین؟ چه طور شد؟
    پاسخ:
    از شما هم خیلی خوبه. این مقدارها تلورانس یه امتحانه .و انشالله و حتما خیر و مصلحت هست
    سلام.
    آقای شاه مرادی، برادرم امسال نهم هست و میخواد سال بعد در المپیاد شرکت کنه. آیا از امسال باید استارت بزنه و کلاس بره بصورت تخصصی؟ یا از تابستون سال بعد؟
    پاسخ:
    سلام
    از امسال باید جدی شروع کنن
     باسلام.لطفابرای مطالعه زیست شناسی بهترین کتاب های کمک درسی وتست را معرفی کنید.ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    دیگه چندساله فاصله گرفتم و کتاب های الان رو نمیشناسم
    سلام دکتر داشتم توى favorite هام مى گشتم ناگهان ادرس وبلاگ دوست داشتنى و خوبتون رو دیدم اومدم یه سرى بزنم و خیلى خوشحال شدم از مجموعه پست هایی که به صورت کتاب درش اوردین ولى خیلى بیشترجاى کار داره امیدورام که هر روزتون بهتر از دیروز باشه ، باشتاب حرکت کنید و سرعتتون کم نشه 
    پاسخ:
    سلام صالح جان
    خیلی ممنونم
  • مجید شاه مرادی
  • پاسخ جناب شجاعی
    سلام
    ممنون خوش وقتم
    لینک زیر
    http://biesm.blog.ir/1396/05/08/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/#section
  • مجید شاه مرادی
  • جواب نظر دوست علوم پایه
    متاسفانه کسی رو نمیشناسم، با پرسیدن از رتبه های خوب سال های گذشته خودتون میتونین مدیریتش کنین
    موفق باشین
  • مجید شاه مرادی
  • جواب عاطفه خانم
    سلام
    ممنونم، خوش وقتم
    سوال اول
    در حدی که میدونم بورسیه در رشته پزشکی نداریم. راهش میشه انصراف از رشته تون و پذیرش یه دانشگاه خارجی. که برای این یا باید افتخار جهانی مثل مدال المپیاد دانش آموزی یا چیزی توی این مایه ها داشته باشین. و نیز چند میلیارد تومن پول داشته باشین. در غیر این صورت تحصیل در یه دانشگاه خوب خارجی در رشته پزشکی امکان نداره.
  • مجید شاه مرادی
  • سوال دوم
    نیاز به توضیح های بیشتر شما و توضیح بنده است که جاش اینجا نمیشه
    ممنون اقای دکتر 
    من تمام امیدم به مهاجرت بود که گویا امیدی واهی بود...
    ولی با این وجود تمام تلاشمو میکنم شاید دری از جایی بهتر برام باز بشه
    بخت همیشه یار کساییه که تلاش می کنن و دنبالشن شاید درست ترین راه اینه که سرمو بندازم پایین و بیخیال همه چی بشم بیخیال ایده ال هایی که از یه ادم "درست" دارم بشم...شاید بهتر باشه با خودم بگم این نیز میگذرد، هر چند از این جمله ی محکوم کننده به اقبال بدم میاد ولی واقعا می گذرد و مسئله سال های عمر منن که اون هم می گذرد و با سختی هم می گذرد... بدم میاد از این فکر ولی شاید هیچ وقت نتونم ببخشمش در عین حال که خیلی دوسش دارم... و من می خواستم تمام سعیمو بکنم که جلوی این اتفاقو بگیرم ولی نمی دونم ... واقعا نمی دونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم،
    اجمالا به نظرم وضع خیلی بهتر از اینه که شما حس میکنین.
    البته جای این صحبت این جا نیست و نیازمند گفتگو هست. حالا با هر مشاور عاقل و دلسوز
    در هر صورت آرزو میکنم خوشحال و موفق باشین.

    خیلی ممنون 
    پاسخ:
    🙏
    سلام آقای دکتر
    از چه مارکی برای مسواک، خمیر دندان و نخ دندان استفاده کنیم؟
    پاسخ:
    سلام و درود
    واقعیتش صحیح نیست اسم مارک رو بگم ولی...
    مسواک gum 411 مسواک خوبی هست و خمیر دندان colgate
    ولی مهم تر از این ها نحوه مسواک زدنه
    مرسی که فرمودین، دوست داشتم نظر خودتون رو بدونم درباره ش
    نحوه ی مسواک زدنمون باید چطور باشه؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    در یک فرصتی باید یه مطلب مفصل در این باره بذارم
    سلام آقای دکتر
    من یه سوالی دارم که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده. آیا میتونیم بین دو دندان مجاوری رو که هر دو با آمالگام پر شدن، نخ دندان بکشیم؟ منظورم اینه که رد شدن نخ دندان از روی آمالگامی که فضای بین دو دندان مجاور رو پر کرده، مشکلی پیش میاره؟
    پاسخ:
    سلام و درود
    باید نخ رد بشه از بین اش، در حالی که بین اش باز هم نباشه، یعنی دو دندان، مث دندان طبیعی باشن، به هم چسبیده باشن ولی نخ دندان هم رد بشه، نه این که کلن دو دندان با یک تکه امالگام پر بشه
    سپاس فراوان🌻
    پاسخ:
    😉🙏
    سلام آقای دکتر
    من امروز خوردم زمین و یکی از دندان های پیش بالایی به صورت عمودی شکسته و نصف شده و وضعیت خیلی بدی پیش اومده کلا. میخواستم ازتون بپرسم درست میشه آیا یا همینطور می مونه تا آخر؟ بعد اگه قابل ترمیم هست باید به متخصص مراجعه کنم یا دندانپزشک عمومی؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی